Szkolenia dla firm


Do organizacji każdego szkolenia  Grunwald Centrum Języków Obcych, podchodzi w sposób indywidualny, po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta, jak również po dokonaniu analizy potrzeb.


Nasi Klienci cenią nas za:

  • różnorodność metod nauczania,elastyczność i indywidualne podejście do potrzeb klienta,
  • szeroką gamę produktów (nauczanie języków obcych, techniki pamięciowe, tłumaczenia),
  • profesjonalne przygotowanie i realizację programu szkolenia,
  • kwalifikacje i kompetencje kadry, które są potwierdzone licznymi referencjami

Z wieloma instytucjami i firmami współpracujemy od lat co potwierdzają poniższe referencje

  • Voith Turbo Sp. z o.o.
  • Emerson Polska Sp. z o.o.
  • Kajima Europe Sp. z o.o.
  • Vitrobudowa Sp. z o.o.
  • Logesta Polska Sp. z o.o.
  • Urząd Miasta Piotrków Trybunalski
  • ACR Logisticts Poland Sp. z o.o.
  • Polab Sp. z o.o
  • Start People
  • Anton Schlecker Sp z o.o
  • Kambit.pl
  • Omega.Systemy komputerowe

Co razem osiągniemy?

  • najszybsze tempo nauki…

Osiągamy je dzięki połączeniu doświadczenia i nowoczesnych metod nauczania.

  • szybkie przełamanie bariery językowej…

To nasza specjalność. Wystarczy połączyć metody nauczania i odpowiednio ułożyć program… My umiemy to zrobić.

  • opanowanie słownictwa branżowego

Państwa pracownicy otrzymają i opanują właściwie przygotowany pakiet słownictwa branżowego.

  • dopasowanie do rytmu pracy Państwa Firmy

zajęcia językowe dla Państwa Firmy nie mogą kolidować z rytmem jej funkcjonowania. Więc dopasowujemy wszystko:
- miejsce – uczymy u Państwa lub w siedzibie Grunwald Centrum Języków Obcych
- czas – bezpośrednio po pracy, wieczorami czy w weekendy? Jesteśmy całkowicie elastyczni.

  • pełna kontrola postępów

Szef firmy (działu) może otrzymywać mailem raporty – grupowe, ale także na życzenie z rozbiciem na uczestników i informacją o nieobecnościach.

  • zadowolenie Państwa pracowników

Kluczem są tu umiejętności lektora i efektywność zastosowanych metod. Lektorzy nie tylko dobrze uczą, ale wprowadzają świetną atmosferę podczas zajęć. Poza tym pracownicy widzą własne postępy.

  • zgranie i zdrowa rywalizacja w zespole

Nacisk na mówienie sprawia, że pracownicy ze sobą rozmawiają – są dla siebie wzajemnie niezbędni. System weryfikacji wyników powoduje, ze jednocześnie rywalizują, a to zwiększa efektywność nauczania.

  • optymalny efekt nauczania

To przede wszystkim praktyczne wykorzystanie języka obcego w Państwa Firmie. W zależności od potrzeb możemy położyć w trakcie nauki nacisk na najbardziej potrzebne elementy – np. korespondencja, rozmowy telefoniczne, redagowanie ofert itd.

 

Osoba kontaktowa w sprawie szkoleń dla firm:

Krzysztof Grunwald tel. 600 680 324

krzysztof.grunwald@grunwald.org.pl