Szkolenia dla firm
Do organizacji każdego szkolenia Grunwald Centrum Języków Obcych, podchodzi w sposób indywidualny, po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta, jak również po dokonaniu analizy potrzeb.
Nasi Klienci cenią nas za:
- różnorodność metod nauczania,elastyczność i indywidualne podejście do potrzeb klienta,
- szeroką gamę produktów (nauczanie języków obcych, techniki pamięciowe, tłumaczenia),
- profesjonalne przygotowanie i realizację programu szkolenia,
- kwalifikacje i kompetencje kadry, które są potwierdzone licznymi referencjami
Z wieloma instytucjami i firmami współpracujemy od lat co potwierdzają poniższe referencje
- Voith Turbo Sp. z o.o.
- Emerson Polska Sp. z o.o.
- Kajima Europe Sp. z o.o.
- Vitrobudowa Sp. z o.o.
- Logesta Polska Sp. z o.o.
- Urząd Miasta Piotrków Trybunalski
- ACR Logisticts Poland Sp. z o.o.
- Polab Sp. z o.o
- Start People
- Anton Schlecker Sp z o.o
- Kambit.pl
- Omega.Systemy komputerowe
Co razem osiągniemy?
- najszybsze tempo nauki…
Osiągamy je dzięki połączeniu doświadczenia i nowoczesnych metod nauczania.
- szybkie przełamanie bariery językowej…
To nasza specjalność. Wystarczy połączyć metody nauczania i odpowiednio ułożyć program… My umiemy to zrobić.
- opanowanie słownictwa branżowego
Państwa pracownicy otrzymają i opanują właściwie przygotowany pakiet słownictwa branżowego.
- dopasowanie do rytmu pracy Państwa Firmy
zajęcia językowe dla Państwa Firmy nie mogą kolidować z rytmem jej funkcjonowania. Więc dopasowujemy wszystko:
- miejsce – uczymy u Państwa lub w siedzibie Grunwald Centrum Języków Obcych
- czas – bezpośrednio po pracy, wieczorami czy w weekendy? Jesteśmy całkowicie elastyczni.
- pełna kontrola postępów
Szef firmy (działu) może otrzymywać mailem raporty – grupowe, ale także na życzenie z rozbiciem na uczestników i informacją o nieobecnościach.
- zadowolenie Państwa pracowników
Kluczem są tu umiejętności lektora i efektywność zastosowanych metod. Lektorzy nie tylko dobrze uczą, ale wprowadzają świetną atmosferę podczas zajęć. Poza tym pracownicy widzą własne postępy.
- zgranie i zdrowa rywalizacja w zespole
Nacisk na mówienie sprawia, że pracownicy ze sobą rozmawiają – są dla siebie wzajemnie niezbędni. System weryfikacji wyników powoduje, ze jednocześnie rywalizują, a to zwiększa efektywność nauczania.
- optymalny efekt nauczania
To przede wszystkim praktyczne wykorzystanie języka obcego w Państwa Firmie. W zależności od potrzeb możemy położyć w trakcie nauki nacisk na najbardziej potrzebne elementy – np. korespondencja, rozmowy telefoniczne, redagowanie ofert itd.
Osoba kontaktowa w sprawie szkoleń dla firm:
Krzysztof Grunwald tel. 600 680 324